Friday, December 16, 2005

Ipek'in Teklifi

Arkadaslar, daha cok kisiye ulasmasi icin Ipek'in yorumunu buraya aliyorum.


Her türlü desteği seve seve veririm.Hediyelik eşya olarak düşünülürse, çantalarımı hemen oluşturulacak kampanya için kullanabiliriz.Ben ,Çapa Hemotolji servisine desteği önerebilirim.Burada Lösemi ve çocukluk çağı kanser tedavisinin yapıldığı bir bölüm.Çocuklar ,anneleri ile burada kalıyorlar.Mavi ve gri renklerin hakim olduğu bir yer.Bu çocuklar mutlak steril ortamda kalmak zorunda oldukları için,kan değerleri iyi ise,koridora çıkıp oyun odasında oynamak bile en büyük mutluluk onlar için. İşe yaramayan oyuncaklar topladım çevremdeki arkadaşlardan,onları steril edip götürdüm.Uzun süre bol bol kitap taşıdım evde okuyacak bir kitap bırakmamacasına.Ama ne kadar mutlu olunuyor bildiğim için, yıllarca taşıdım.İki senedir uğrayamıyorum.
En son ziyaretimde ,ağır durumda iki çocuk vardı. Bu durumu gordukten sonra bir daha da,servise giremedim aramadım,öylece herşeyi yarım bıraktım.Şimdi,bütün gücümü toplayıp tekrar ,bu sene yarım kalan oyun odasını düzeltme projesi için Toy's ras ile görüştüm.Pek çok bu tür çalışmaları var.Yakında tekrar görüşeceğiz gelişmeler ile ilgili olarak.Kalıcı ve gerçekten ulaşabilecek net yardımlar yapılmalı.Bu çocuklar için tıbbı malzeme alınıp, servise verilebilir.Çok pahalı ilaçlar var ki ,ne kadar hayati önem taşıdığını bilemezsiniz.Bunun karşılanması ne kadarı sağlanır?
buna çalışılabilir.Benim ilk aklıma gelen Çapa hemotoloji servisi ve bu konuda her türlü destek ve yardımla ilgilenen Gaye hanımın ben çoğu vakfa ve derneğe inanamayan biri olarak son derece dürüst ihtiyaçları belirlediğini ve ulaştırdığını bizzat biliyorum.

3 Comments:

Blogger zinnur said...

Sevgili Ipek ve diger arkadaslar,

Bence fikir cok guzel. Ipek'in yardimi ulastiracagimiz kisileri tanimasi, guvenmesi ve onlarla iliskileri yurutecek olmasi cok iyi. Sadece bazi teknik detaylar var benim icin acik olmayan. Eger banka hesabi acilirsa, bagis yapan kisilerin isimleri bilgisi bize nasil ulasacak? On-line olarak o hesabi kontrol edip bu bilgiye ulasabilir miyiz? Yurt disinda olanlar nasil bagis yapacak? O hesap nosuna kredi karti ile bagis yapabilir miyiz? Banka komisyon alir mi bundan? Kredi karti ile bagis yapilabilmesi bence cok buyuk bir kolaylik. Ozellikle bizim okuyucu kitlemiz gibi cogunlukla calisan ve gununun bir kismini bilgisayar karsisinda geciren insanlar icin... Eger banka subesine gitmek gerekecekse bagisi yapmak icin, bazilari erteler/unutur/usenir mi acaba?

Genel olarak aradan yardim kurulusunu cikarmanin bize daha cok is dusurecegi kanisindayim. Gonulluler olduktan sonra bu tabii ki problem degil. Eger sizlerin de istegi bu yoldaysa, organizasyona baslayalim hemen.

12/16/2005 6:47 AM  
Blogger zinnur said...

Sevgili Ipek, yazin gayet guzel ve anlattiklarin da acikti bence. Onerin ve aktif olarak yardim edecek olman icin cok tesekkur ederim.

Gorusmek icin gittiginde izin verilirse oyun odasinin fotografini da cekebilir misin? Projeyi tanitmak icin kullanabiliriz belki.

12/16/2005 8:40 AM  
Blogger fethiye said...

Ipek, fikrin harika! sagol.

12/16/2005 11:18 AM  

Post a Comment

<< Home